-------------------------------
بررسی تاثیر تکنیک تصحیح همگروهی بر پیشرفت نوشتاری زبانآموزان ایرانی
تاثیر یادگیری واژگان بهروش تعمدی و اتفاقی بر میزان به یادسپاری واژگان
بررسی مطابقت نیازهای زبانآموزان ایرانی با مطالب آموزشی موجود
تاثیر ارزیابی از طریق گفت و شنود ضبطشده بر روی روانی کلام دانشجویان ایرانی
تأثیر آگاهی از ژانر روی درک شنیداری دانشجویان ایرانی سطح متوسط زبان انگلیسی
تاثیر تفکر در مورد تجربیات شخصی هدایتشده در مورد لغات بر روی یادگیران لغات در یادگیری زبان خارجی
تاثیر طول متن بر درک مطلب فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی
تأثیر استفاده از وبلاگ بر مهارتهای نوشتاری زبانآموزان ایرانی
تاثیر آموزش استراتژیهای فراشناختی بر مهارت گفتاری زبانآموزان ایرانی
بررسی روایی سازه در تستهای خواندن انگلیسی برای اهداف ویژه
شباهتها و تفاوتها در آرای مدرسین، کاربران تستها و امتحاندهندگان درباره آزمون منصفانه
بررسی نقش تجارب یادگیری پیشین در شکل گیری باورهای معلمان زبان انگلیسی در خصوص آموزش دستور زبان
تأثیر آموزش حاشیهای (محیطی) بر یادگیری لغت توسط فراگیران نوجوان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
کاربرد تعدیلکنندهها در دو رشته علوم انسانی و علوم پایه
بررسی تاثیر آموزش استراتژیهای فراشناختی روی خواندن و درک مطلب دانشآموزان پیش دانشگاهی
محدودیتهای محیطی آموزش زبان انگلیسی در دبیرستانهای ایران (استان مازندران)
تاثیر آموزش به روش فعالیتمحور بر درک مطلب شنیداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
تاثیر یادگیری مشارکتی در یادگیری تلفظ پایانههای تصریفی زبان انگلیسی در زبانآموزان مبتدی ایران
بررسی تطبیقی نکات فرهنگی کتابهای درسی دبیرستان و سری کتابهای اینترچنج
مقایسه مهارت نوشتاری و نمره امتحانات تشریحی دروس زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور
مطالعه روانشناختی خشونت در سالار مگسها
ورود واژههای خارجی، بخصوص انگلیسی به زبان آلمانی در دورههای گوناگون
مقایسه اساتید زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاهها در زمینه ارتقاء توانایی حرفهای خود
منبع درسی برگرفته یا بومیشده زبان انگلیسی
تاثیرات حاصل از استفاده از ژورنالنویسی بر پیشرفت مهارت نگارش دانشآموزان ایرانی مقطع دبیرستان
رابطهای میان کانون مهار و موفقیت درسی در بین دانشجویان از راه دور زبان انگلیسی
بررسی تعاملات دانشآموزان در کلاس درس براساس نظریه براون و لوینسون و عوامل مؤثر بر آن
آموزش معلمین وبرنامه های تربیت عملی معلمین زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد
تأثیر زبان اشاره و لبخوانی در آموزش زبان انگلیسی دانشآموزان ناشنوای دبیرستانی
استراتژیهای فراشناختی یادگیری لغت در مطالعه زبان انگلیسی بعنوان زبان بیگانه
کاربرد و تأثیر فناوریهای جدید در آموزش زبان فارسی
بررسی و مقایسه استراتژیهای خواندن دانشجویان رشته زبان انگلیسی در یادگیری گروهی و فردی
نقش تأثیر شعر در آموزش و یادگیری زبان فرانسه برای کودکان
متغیرهای عاطفی و میزان عملکرد زبانآموزان در آزمونهای زبان انگلیسی
-------------------------------